Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
İçeriği Görüntüle

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl
Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi.
Başkan Aydın, Osmangazi’de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını muhtarlarla iş
birliği içerisinde çözmek için çalıştıklarını belirtti.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi ilçesinde görev yapan mahalle
muhtarlarıyla kahvaltı programında bir araya geldi. “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” anlayışıyla
düzenlenen Muhtarlar Buluşması, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik
mesajlarının öne çıktığı buluşmada Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla yakından ilgilenerek,
mahallelerde yaşanan sorunları ve talepleri dinledi. Program boyunca muhtarlarla birebir sohbet
eden Başkan Aydın, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çekti.
“Diyalog Bu İşin En Temeli”
Konuşmasına katılımcıları selamlayarak başlayan Başkan Aydın, muhtarlarla düzenli olarak bir
araya gelmeye özen gösterdiklerini belirtti. Son olarak Ramazan ayında iftar programında
buluştuklarını hatırlatan Başkan Aydın, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde
de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Ülkenin
içinde olduğu durumları anlatmaya gerek yok, herkes yakından izliyor, dolayısıyla bu şartlar
içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” diye
konuştu.
“Sorunları Hep Birlikte Çözmek İçin Mesai Harcayacağız”
Osmangazi ilçesinde 1 milyona yakın vatandaşın bulunduğunu ve hizmetlerin durmaksızın
süreceğini belirten Başkan Erkan Aydın, konuşmasına şöyle devam etti:
“Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da, dertleri de, talepleri de
bitmeyecek. Nasıl bugüne kadar bitmediyse, ne kadar çok hizmet yaparsanız, o kadar çok yere
ulaşırsınız, o kadar çok talep geliyor. İşin doğası bu. Bundan da şikayetçi değiliz, biz zaten
bunun için göreve geldik. Derdimiz de zaten bunu yapmak. Her gün onlarca taleple
karşılaştığımız için belli bir takvime yaymak zorundayız. Bunun hemen düğmeye basarak
olamayacağını en iyi sizler biliyorsunuz. Sizin de belediye harici taleplerde yapabilecekleriniz,
imkanlarınız belli, yapamayacaklarınız belli. Buna rağmen maksimum derece imkanları
kullanarak hizmetleri yaparken sizlerle bir araya gelelim anlatalım. 40’a yakın mahallemizde
mahalle buluşması yaptık. Biz bir gün önceden önce arıyoruz muhtarı, bir saat gelelim
dinleyelim, oradaki vatandaş bize anlatsın, yerinde görelim, eksik ne bilelim, ona göre de
aksiyon alalım diye. Bu süreci belediye binasında oturarak değil, devamlı vatandaşın içerisinde
mahallede, çarşıda, pazarda yönetme gayretindeyiz. Dolayısıyla hep birlikte içerisinde
bulunduğumuz süreci yöneteceğiz, sizler bize el edeceksiniz, biz elimizdeki imkanları seferber
edeceğiz. 1 milyona yakın Osmangazi’deki yurttaşın sorunlarını hep birlikte çözmek için mesai
harcayacağız.”
Başkan Aydın Muhtarları Dinledi

Herkesin kaygısının Bursalılara hizmet üretmek olduğunu dile getiren Bursa Muhtarlar Derneği
Başkanı Erol Yılmazer de, “Belediyelerimizden, başkanlarımızdan, meclis üyelerimizden ricamız
diyalog kurabilmek. Diyalog kurabildiğimizde birçok şeyi aşabiliriz, çözülemeyecek konular da
minimalize olur. Her şeyin çözülemeyeceğini hepimiz biliyoruz, sınırlı kaynaklarla sınırsız
talepleri karşılamak, ehemi mühime tercih ederek önceliklendirmek çok daha doğru olur”
şeklinde konuştu.
Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ise yaptığı konuşmada, Başkan
Aydın’ın muhtarlara karşı oldukça hassas davrandığının altını çizerek, gerçekleştirdiği mahalle
buluşmalarının vatandaşlar nezdinde karşılık bulduğunu ve yerel yönetim ile mahalleler
arasındaki iletişimi güçlendirdiğini ifade etti.
Konuşmaların ardından soru-cevap bölümünde Başkan Erkan Aydın, muhtarların talep ve
önerilerini dinledi. Başkan Aydın, gündeme getirilen konuların belediyenin imkanları
çerçevesinde en kısa sürede değerlendirileceğini ifade etti.