Bursaspor'a bağımsız bir başkan...

olağanüstü kongresi var. Adayları pek takip etmedim, birçok adayın yarışacağı bir kongre bizi bekliyor.

Çok adaylı olması "başkan olup hizmet etmeyi düşünüyorlar" aklınıza gelebilir. Genelde "çok adaylı milletvekili " hatırlatıyor.

Bursa'da 18 milletvekili aday olacak "bir bakıyoruz 250 aday" yarışıyor. Birçoğu aday yapılmayacağını biliyor. Peki "bile bile aday adayı olmanın bir yararı var mı?" var elbette...

"Milletvekili olmazsam iktidar olan partim başka bir mercide haydi görev verir. Milletvekilliğine adaylığımı koydum, partim elbet beni başka yerde değerlendirir, boş bırakmaz" diyen çok insan var.

Bursaspor başkan adaylarının çokluğu "başkası adına çekilirim" düşüncesini de getiriyor.

Recep Bölükbaşı'nın seçilmesine kamuoyu olumlu yaklaştı. İbrahim Yazıcı'nın yönetiminde çalışmış, şampiyonluk süreci yaşamıştı.

Seçimde siyasetin gölgesi düşmüş, Büyükşehir Belediye Başkanının desteği uzun süre devam etti. Şehrin büyüklüğüne uygun stat hazırdı.

Devam ettirebilir, uzun yıllar çalışır gözüyle bakıldı.

Şenol Güneş'in gelmesi, güzel bir kadronun kurulması, şehirde olumlu hava estirdi.

Takım çok iyi futbol oynuyor, büyüklere kök söktürüyor...

 Şansızlık "alacağı maçları" vermesi,...

Şampiyonluktan uzaklaşmasına kimse çok üzülmedi.

Takımı, teknik direktörü, yönetimi herkes bağrına bastı.Bu takımın gelecek sezonda birkaç takviye ile "yukarıya" oynaması içten bile değildi.

Derken teknik direktör, ardından takımın yarıdan fazlası, yönetim patır patır döküldü.

Tam bir fiyasko!

Yeni seçilecek başkanın siyaseten gelmemesine imkan yok! Siyaset; hayatın her zerresine bulaştı.Yinede şehrin spor başkanı olmayı, yerine göre yumruğunu vurmayı, takımın menfaatlerini her şeyin üzerinde gören biri aranıyor!

*****

Liselere dikkat!                                 

Aldığım duyumlar; bazı liselerde disiplin sorunlarıyla beraber, öğrenciler arasında uyuşturucu kullanma oranının arttığı...

Özellikle liselerde disiplinin günden güne bozuluyor. Bu boşluktan yararlanan çevreler "kullanmaya yatkın gençleri" bağımlılığa alıştırmakta.

Okul idarelerinin etkisiz kaldığı ortamlarda öğrenciler arasında rahatça yayılması "öğretmenleri, velileri, okul idarelerini" çaresiz bırakmakta.

Eğitimin baltalandığı, uyuşturucunun kolayca satıldığı, okullara iyice dikkat!