Sivil toplum kuruluşları, gönüllüler tarafından kurulmuş ve kar amacı gütmeyen yararlı kuruluşlar olduğuna göre, insanlık için, toplum için ve devletler için sivil toplum kuruluşlarının insanların bilinçlenmesi, birlik ve beraberlik içinde yaşaması için sorunları çözmek ve çözüm yolları üretmek açısından da çok önemli olduğuna göre...

Resmi kurumlardan bağımsız bir şekilde çalışan politik, sosyal, kültürel, hukuki ve çevresel amaçları doğrultusunda lobi çalışmaları, ikna ve eylemlerle bulunan üyelerini ve çalışanlarını gönüllülük usulüyle alan, kar amacı gütmeyen kuruluştur.

Evet kamuoyunun bildiği bu tanımı tekrar yazmak zorunda kaldığımıza göre İbrahim Burkay şartlar ne olursa olsun herkesle görüşmek zorundadır!

BTSO seçim sürecinde BUGİAD ve düşünce katmanlarının aktif rolü oldu. Dolayısıyla birazda AK Parti'nin özeleştiri yapması en doğru karardır.

Daha önce cemaat ile olan ilişkileriniz oldukça üst düzey, daha sonra ise çok farklı noktada…

BTSO yapısı itibari ile tüm düşünce katmanları ile görüşebilir dedik bu düşünce BUGİAD ve başkanı Ali Fuat Er içinde geçerlidir.

Bu düşüncelerimin ışığında;

Geçenlerde Ali Fuat Er'in Facebook’ta yayınladığı bir ayeti okuduktan sonra bir yerlere atıfta bulunduğu için kendilerini çok yadırgamıştım….

Paylaşım aynen şöyle;

“…Bizi, içimizdeki beyinsizlerin yaptıkları yüzünden helak mı edeceksin Allah’ım?”Araf-155

Bu ayetin internetten mealine baktım şöyle bir yorum çıktı aynen buraya aktarıyorum;

Araf suresi 155. ayet: Musa tayin ettiğimiz vakitte kavminden yetmiş adam seçti. Onları o müthiş deprem yakalayınca Musa Mumsema Araf suresi 155. ayetin Meali

''Musa tayin ettiğimiz vakitte kavminden yetmiş adam seçti. Onları o müthiş deprem yakalayınca

Musa dedi ki: «Ey Rabbim! Dileseydin onları da beni de daha önce helâk ederdin. İçimizden birtakım beyinsizlerin işlediği (günah) yüzünden hepimizi helâk edecek misin? Bu iş, senin imtihanından başka bir şey değildir. Onunla dilediğini saptırırsın, dilediğini de doğru yola iletirsin. Sen bizim sahibimizsin, bizi bağışla ve bize acı! Sen bağışlayanların en iyisisin!

Sevgili Ali Fuat Er başkanıma şunu sormak istiyorum?

Bu yazdığınız ayette kimlere atıfta bulundunuz?

Başka din adamları da içimizde ki İrlandalılara, içimizde ki İsraillilere atıfta bulunarak yorumlayabiliyorlar.

Eğer ki bu ayeti AK Parti ve onu destekleyenler için kullandıysanız o zaman AK Parti'ye geçmişte en büyük desteği sizler vermiştiniz.

Yok eğer bunlar için paylaşmadım diyorsanız o nazik üslubunuzla cevabınızı merak ediyorum doğrusu?

Sonuç itibari ile siyasetin kendi içinde tıkandığı bu noktada bu tıkanıklığı da açmak için insanları renklere ayırmaya da gerek yok.

Kırmızı, mavi, yeşil hatta bu renkleri de tonlarına göre ayırmak toplumun 'tramlarına' en küçük nokta renklere zarar verir ki bu hiç düzeltilemez…

Devlet adamları, bürokratlar, liderler herkesle görüşebilir hatta sayın Başbakan'ın Kıbrıs ile ilgili görüşmelerinde kamuoyundan tepkiler oluşunca Başbakan şunu ifade etmişti; Biz her şekilde masaya otururuz düşüncelerimiz belli kararlarımız belli masaya oturamayanlar korkaklardır demişti bu düşünce adamına göre…

O zaman herkes herkesle masaya oturabilir İbrahim Burkay'da ne yaptığını iyi bilir, Ali Fuat Er'de deneyimli ve tecrübeli insanlar işte o masada kimin kimden toplum ve ülke menfaati uğruna neler alabildiğine bağlı vesselam..!